Jeg har startet min barfot trimmer utdannelse hos Dan Guerrera og trenger hester til min "case study". I løpet av skole året skal jeg trimme hundre hester og trenger derfor kontakt med folk som har eller ønsker å få barfot hester. Jeg er under utdannelse og må få godgjent alle trimminger av Dan G. Siden jeg er student vil det være situasjoner jeg ikke føler meg godt nok trent til å fikse, men vil da selvfølgelig kontakte Dan G for råd og veiledning. Jeg vil ikke starte på noe jeg ikke føler meg trygg på.
Jeg har best mulighet i helgene, og på kveldstid i uken.
Litt om meg selv: Jeg er 34 år gammel og jobber i Forsvaret, bor rett nord for Gardermoen. Interessen for barfottrimming blomstret for fullt da jeg deltok på et tredagerkurs med Dan G på Nesbyen. Dette kurset er ment som et hesteeier kurs for de som vil drive vedlikeholdstrim. Under dette kurset hadde vi noe anatomi, vi dissekerte "dau"ben og trimmet levende hester. Jeg startet Dan Guerrera School of Barehoof Strategy (www.barehoof.com) nå i januar og vil gjennomføre 6 4-dagers samlinger i løpet av året, også praktisk og teoretiske eksamener.
Kontakt info: Joakim Pretorius Mobil: 458 50 364 e-mail: joakim@pretorius.org
Ta kontakt på telefon eller mail.
edit: har flyttet, så måtte oppdatere litt.

Men da vet jeg hvordan jeg skal få tak i deg når det begynner å våres! Og
jodda, det blir aaaalltid vår! :)